vrijdag 7 augustus 2009

Denkmoment

Oké, ik heb er even de tijd voor genomen, maar hier komt ze dan, mijn reflectie over web 2.0.

Ik vond de eerste 8 dingen alvast zeer interessant. Er zaten leuke, handige en ook wel iets minder bruikbare zaken bij. Maar allemaal even verfrissend en vernieuwend. Ik mag gerust zeggen dat ik vóór de 23 dingen al goed thuis was in cyberspace, toch zijn er nu (nog) meer deurtjes voor me opengegaan. Web 2.0 is werkelijk een 'nieuw' internet met nog meer (sociale) mogelijkheden.

Soms is het ook wat vermoeiend, al die nieuwe dingen. Theorie lezen, accounts aanmaken, wachtwoorden onthouden, oefenen op onbekende zaken, blog bijhouden,... Vandaar dat ik even heb stilgelegen de afgelopen zomerweken. Maar nu vliegen we er weer in.
Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten