dinsdag 30 juni 2009

M/V met ervaring?

Als ik de lijst met 23 dingen overloop, zijn er heel wat zaken die bij mij een belletje doen rinkelen. Youtube en Wikipedia gebruik ik dagelijks, ik heb ooit een blog gemaakt voor de bib, ik 'zit' op facebook en ik chat geregeld met vrienden. Woorden als RSS, Flickr en Twitter klinken mij vertrouwd in de oren, al heb ik er zelf (nog) geen ervaring mee. Er is een verschil tussen kennen en kunnen. Slechts een paar dingen roepen vraagtekens op: Slideshare? Delicious? Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Dag Katrijn

    Wellicht ben je er sneller mee weg, dan dat ik de limoen kan ontraadselen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Screentoaster vind ik persoonlijk een goede applicatie.

    @Steven: appels zijn meer uw ding, niet?

    BeantwoordenVerwijderen