vrijdag 3 juli 2009

Ouderwets?

Ik heb me door ding 3 en 4 geworsteld. De meeste opdrachten heb ik braaf uitgevoerd: ik heb wat gelezen over rss, heb een pagina gemaakt op netvibes, feeds toegevoegd,...
Interessant om te weten wat rss precies inhoudt, maar het gaat mijn leven niet spectaculair veranderen, vrees ik. Ik vond het nogal een gedoe om een pagina aan te maken met up-to-date info van mijn favoriete sites. Veel websites ondersteunen ook geen rss, dus daar moet je toch 'manueel' naartoe.
Eigenlijk is zoiets als netvibes enkel handig voor nieuwssites en blogs. Persoonlijk heb ik genoeg aan één goede nieuwssite die zichzelf voortdurend vernieuwt (http://www.deredactie.be/ bv.) en die vind ik gemakkelijk zelf terug, dank u. Veel kranten sturen mij nu al (ongevraagd) updates per e-mail, dus ik ben echt wel op de hoogte van de laatste stommiteit van een wielrenner of politicus.
Blogs kan je natuurlijk gemakkelijk volgen via netvibes, maar ik vind het leuker om zelf te gaan kijken. Call me oldfashioned, but I like it.

1 opmerking:

  1. Katrijn

    Je bent de jongste van de hoop, dus ouderwets is hiet niet echt op zijn plaats. Maar wellicht heb je gelijk. De soep wordt trouwens nooit zo heet gegeten dan hij opgediend wordt ...

    Groetjes
    Steven

    BeantwoordenVerwijderen